Sąd Rejonowy w Chorzowie

Ankieta

ANKIETA OCENY SATYSFAKCJI INTERESANTA

ANKIETA OCENY SATYSFAKCJI INTERESANTA
z poziomu obsługi w Biurze Obsługi Interesantów w Sądzie Rejonowym w Chorzowie

Dążąc do zapewnienia jak najlepszej jakości obsługi Interesantów w tutejszym Sądzie, w imieniu Kierownictwa Sądu zwracamy się z uprzejmą prośbą o wypełnienie niniejszej ankiety.

Ankieta ma charakter anonimowy a jej wypełnienie zajmuje nie więcej niż 5 minut. Wyrażone uwagi i opinie pozwolą wyjść naprzeciw Państwa oczekiwaniom, a tym samym przyczynią się do dalszego doskonalenia jakości obsługi Interesanta.

  1. Jak często korzysta Pani/Pan z obsługi świadczonej przez tutejszy Sąd?





  2. W jakim zakresie korzystał/a Pani/Pan z usług Biura Obsługi Interesantów?





  3. Jaką grupę Interesantów Pani/Pan reprezentuje?





  4. Który sposób kontaktu z Sądem jest dla Pani/a najdogodniejszy?





  5. Jak ocenia Pani/Pan poziom obsługi w Biurze Obsługi Interesantów w następujących obszarach:

    szybkość i sprawność obsługi:





    uprzejmość i kultura osobista pracowników:





    poziom wiedzy pracowników umożliwiający uzyskanie wyczerpującej odpowiedzi:





    dostępność formularzy i druków:





    czytelność druków i uzyskanie od pracownika Biura Obsługi Interesantów stosownych instrukcji do ich wypełnienia:





  6. Jak ocenia Pani/Pan wygląd oraz czytelność oznakowania wnętrza budynku Sądu?





  7. Jakie zmiany Pani/Pana zdaniem mogą wpłynąć na polepszenie jakości obsługi świadczonej przez Biuro Obsługi Interesantów?


  8. Czy dotarcie do Sądu Rejonowego w Chorzowie stanowiło dla Pani/Pana problem?



    Proszę podać dlaczego?


Redakcja strony: Ankieta

  • Podmiot udostępniający informację: 
  • Pierwsza publikacja: Sutor Jarosław 2016-07-12 13:52:52
  • Aktualizacja publikacji:    
  • Wytworzenie publikacji:    
  • Zatwierdzenie informacji:    
Liczba odwiedzin: 391